שמחים לעמוד לשירותכם:

איך לבחור מגהץ? כל מה שצריך לדעת!

מגהצי סטימר נכנסים יותר ויותר לשימוש ביתי. מגהצים אלו נמכרו בעבר לשוק התעשייתי ולחנויות בגדים ובתי מלון, אך בשנים האחרונות פותחו דגמים ביתיים קטנים יותר וקלים יותר להפעלה. בזכות יתרונותיהם הרבים, הם הולכים ותופסים נפח שוק משמעותי יותר ומחליפים את המגהץ המסורתי.

איך לבחור מגהץ?

מהם שלושת המאפיינים הייחודיים של מגהץ סטימר?

מגהץ סטימר עשוי מאלומיניום יצוק ומחומם על ידי אדים, והדבר מקנה לו שלושה מאפיינים ייחודיים: הראשון הוא אריכות חיים, בזכות יציבות החומר. השני הוא האפשרות לגיהוץ מלא מיידית, כבר עם הנגיעה הראשונה בבד, בזכות ראש המגהץ העשוי כולו ממתכת (ולא פלסטיק או לוחית מתכת דקה). גיהוץ אחד בכל אזור הוא מספיק, ואין צורך לחזור ולעבור עם המגהץ מספר פעמים בכל מקום. המאפיין השלישי הוא האפשרות להשתמש עם מגהץ סטימר גם לצורך גיהוץ הבדים העדינים ביותר שישנם, ללא חשש של חריכת הבד בשל החום.

האם האדים של מגהץ סטימר הם בטיחותיים לשימוש ביתי?

מגהץ סטימר הוא בטוח מאוד לשימוש ביתי, ואינו גורם לתופעות לוואי בריאותיות כלשהן, משום שהוא עובד על אדי מים נקיים. האדים מופקים ממים מזוקקים, או ממי הניקוז של המזגן, וללא שום תוספת של כימיקלים או כל חומר אחר שעשוי לפגוע בבריאות.

מהי קרדית אבק וכיצד היא קשורה למגהץ סטימר?

לא רבים יודעים, אך בכל בית חיים איתנו ביחד מאות מיליוני פריטים של קרדית האבק. הקרדית שהיא הגורם המרכזי להתקפי אלרגיה ואסטמה, והיא מהווה גורם סיכון בריאותי במיוחד עבור ילדים. ניקוי האבק בעזרת מטלית, מטאטא או שואב אבק אינם יכולים לסלק את הקרדית, במיוחד כאשר היא נכנסת פנימה לתוך מצעים, בגדים, כריות, שטיחים ועוד. כאן נכנס לתמונה מגהץ הסטימר.

כיצד מגהץ הסטימר מסייע בפתרון בעיית קרדית האבק?

האדים שבמגהץ הסטימר הורגים את מרבית, אם לא כל, הקרדיות שחיות על פני הבד ובתוכו מיד עם המגע הראשון. האדים החמים חודרים אל תוך מצע המחיה של הקרדית (מצעי מיטה, כריות, וכדומה) ומחסלים אותה במהירות. וכך, באמצעות סילוק קרדית האבק מהבית, מגהץ הסטימר מסייע להפחית באופן משמעותי את הסיכון להתקפי אלרגיה ואסטמה ולשפר את איכות החיים של הסובלים מהם.

מוצרים מומלצים

מהם היתרונות של מגהץ סטימר על פני מגהצים אחרים?

השימוש בסטימר ביתי הוא קל, נוח ומהיר, בזכות אותן תכונות שהופכות אותו לפופולרי כל כך גם בבתי מלון וחנויות אופנה. ניתן להשתמש במגהץ סטימר כאשר הבגד תלוי על קולב ואין צורך כלל בקרש גיהוץ. בנוסף, מיכל המים הגדול במיוחד של הסטימר, מבטיח שלא תצטרכו להפסיק את הגיהוץ באמצע כדי למלא את המיכל.

כיצד מגהץ הקיטור יכול לסייע בהגנה מפני וירוסים וחיידקים והגנה על הבריאות?

הטמפרטורה הגבוהה אליה מגיעים אדי המים בגיהוץ בקיטור מסייעת לחטא את הבד ולחסל את אוכלוסיות הוירוסים, החיידקים והפטריות שמאכלסים אותו. החום הגבוה שמגהץ קיטור יכול להגיע אליו הורג את מרבית המיקרואורגניזמים, כולל הווירוס שאחראי למגיפת הקורונה, ללא צורך בשימוש בחומרי חיטוי חזקים המזיקים לבריאות.

מדוע מגהץ קיטור הוא כלי יעיל נגד זיהומים הנוצרים על ידי פטריות?

למרות שמרבית הפטריות בסביבת האדם אינן מסוכנות לבריאות, וחלקן אף מועילות, קיימים כמאה סוגים שיכולים לגרום לזיהום. רצה הגורל ודווקא אותן פטריות הגורמות למחלות זיהומיות הן גם אלה שמפתחות עמידות הולכת וגוברת לתרופות ולחומרים אנטי-פטרייתיים שונים.
מגהץ קיטור הוא פתרון מצוין לכך. לדוגמה, מבדיקות מעבדה עלה כי כאשר משתמשים במגהץ קיטור בטמפרטורה גבוהה, של עד 160 מעלות צלזיוס, ניתן לחסל כמעט את כל אוכלוסיית הפטריות מסוג קנדידה אלביקנס, הידועה כמחוללת מחלות נפוצה.

מהם היתרונות של מגהץ קיטור ביתי על פני מגהצים אחרים?

מגהץ קיטור ביתי הוא אמנם מכשיר גדול, התופס מקום והדורש קרש ייעודי עם חורים, אך זהו האמצעי המתאים ביותר לגיהוץ למי שמגהץ בתדירות גבוהה. המגהץ מכסה שטח פנים גדול של בד בזמן קצר מכיוון שאין צורך לחזור ולגהץ את המקום יותר מפעם אחת. בנוסף, ההתחממות המהירה של המגהץ הופכת את הגיהוץ בעזרתו למהיר מאוד.

א. וולף מציעים לכם מגוון רחב של מגהצי סטימר וקיטור במחירים הכי משתלמים עם אחריות!
החברה מובילה בתחום מתקני קיטור וחום חשמליים כבר מעל ל-70 שנים!
הזמינו עכשיו אונליין!

עוד מוצרים מומלצים