מגהץ אדים או קיטור מה עדיף | א וולף

מה עדיף מגהץ קיטור או אדים

פעם אחת ולתמיד, החלטנו לענות על השאלה הנצחית: מה עדיף לשימוש בגיהוץ? מגהץ קיטור או מגהץ אדים? גם אם אינכם מגהצים בתדירות גבוהה את חולצות הטריקו, המכופתרות והמצעים, בכל מקרה לא תוכלו לוותר על שימוש במגהץ. אחד שיאפשר לכם להגיע לעבודה או לפגישה עם חולצה מגוהצת וזוג מכנסיים מגוהצים ולחזור הביתה לכביסה מגוהצת ונעימה למגע. ללא ספק השימוש במגהץ משפר ומקל המון על החיים – עכשיו רק צריך לבחור את האחד המתאים. היום קיימים מגוון מגהצים, והשאלה היא באיזה מגהץ מומלץ לבחור – מגהץ קיטור או אדים? כדי לענות על השאלה, צריך קודם להסביר, כי בשוק יש שלושה סוגי מגהצים עיקריים:

  1. מגהץ יבש סטנדרטי: מגהץ הפולט חום ובאמצעותו ניתן להחליק את הבד. מגהץ זה יוצא בהדרגה מהשוק עקב חוסר היעילות והביקוש שלו\
  2. מגהץ על אדים: מגהץ המכיל מיכל מים והפולט אדים בתחתית המגהץ בזמן הגיהוץ.
  3. מגהץ אדים בעוצמת קיטור: החזק והפופולרי מכולם, עם מיכלי לחץ קטנים ומיועד לגיהוץ מהיר, קצר וקל.

מגהץ בהתאמה אישית

איך תבחרו את סוג המגהץ הכי מתאים לצרכים שלכם, וכיצד תוכלו לדעת מה המגהץ המומלץ עבורכם, זו שאלה חשובה לפני שמשקיעים ברכישת מגהץ. אם אתם מגהצים באופן יומיומי בגדים מקומטים ומסוגים שונים כמו, בגדים מחויטים, סדינים, בגדים יומיומיים וכדומה, ההמלצה היא לבחור במגהץ קיטור. הוא מהיר ויאפשר לכם לסיים את הגיהוץ בזמן קצר יותר משאר המגהצים שקיימים בשוק.

אך אם אתם מגהצים פחות מזה, ויותר בכיוון של שניים ושלושה פריטים בשבוע, כדאי לכם לקנות מגהץ אדים. הוא נוח לשימוש, ואפשר להשיג ממנו תוצאות טובות בשימוש קצר.

ההבדלים בין מגהץ קיטור לאדים

מה זה מגהץ קיטור? 

מגהץ קיטור הוא בעל שיטה חדשנית לגיהוץ בגדים, הוא מהיר, ונוח לשימוש. אחת הסיבות ליעילותו היא שאין צורך להמתין זמן רב כדי לחמם אותו (בין דקה ל-3 דקות מקסימום).

מי משתמש במגהצי קיטור בדרך כלל? למשל עסקים רבים כמו: חנויות אופנה ומעצבות אופנה הזקוקות לגיהוץ מתמיד וחשוב לנראות החנות והבגדים, מכבסות שמגהצות עבור לקוחותיהם את הבגדים ועסקים נוספים. בנוסף, אנשים פרטיים שנוטים לגהץ המון לאורך היום והשבוע, ישתמשו בסוג מגהץ קיטור בבית – גם כדי לחסוך בזמן הגיהוץ וגם כדי ליהנות ממראה מגוהץ ומבלי להתאמץ יתר על המידה.

מה זה מגהץ אדים?

מגהץ אדים בעל מיכל מים קטן, מספיק לרוב לכמות קטנה של בגדים. כך שאם אתם מגהצים בין פעם לפעמיים בשבוע – הוא יכול להספיק לכם. חשוב לדעת כי בדרך כלל לאחר השימוש יהיה צורך למלא את המיכל פעם נוספת במים ובסיום השימוש להעמיד אותו על משטח נוח כדי שיתקרר.

כדי שיהיה אפשר ליהנות במקסימום ממגהץ אדים, חשוב לדאוג שהוא יגיע לטמפרטורה גבוהה כדי להוציא אדים. אחרת כאשר תרימו אותו תהיה זליגת מים על הבגדים. ואת זה אנחנו פחות אוהבים. מומלץ לחכות ולראות אדים יוצאים מתוך המגהץ, ורק לאחר מכן להתחיל במלאכת הגיהוץ. המלאכה עשויה לקחת זמן, מכיוון שיש צורך לעבור מספר פעמים על הבגד המקומט כדי ליישר קמטים.

בבחירת מגהץ אדים חשוב לבדוק את איכות המגהץ, יש ספקים שמוכרים מגהצים באיכות טובה שיקלו יחסית על חיי הגיהוץ שלכם. לעומתם, יהיו מגהצים שיקשו עליכם. חשוב לבדוק ולשים לב לפרטים הקטנים מראש.

מה זה מגהץ סטימר?

סטימר הוא מגהץ ידני, מסוג חדש. שיטת גיהוץ מהירה על ידי סטימר אדים (ולא קיטור), המאפשר גיהוץ בתלייה על קולב – ללא קרש גיהוץ! מגהץ סטימר מומלץ למשתמשים הביתיים הוא מגהץ קיטור אנכי מדגם סטימר – מגהץ בתלייה JIFFY J2000M אותו ניתן לרכוש באתר.

עבור מי הוא מתאים? 

עבור אנשים שמגהצים פריטים בודדים ולא מקומטים מידי לגיהוץ, אך אם כמות הגיהוץ שלכם גדלה (או שאתם לובשים חולצה מכופתרת כל בוקר), חשוב לשקול לרכוש מגהץ קיטור שיהפוך את חייכם לקלים הרבה יותר.
תפיסת הגיהוץ בסטימר היא שונה, ומאוד פופולרית היום בקרב צעירים, גיהוץ מהיר (10-20 שניות לפריט), חימום מהיר (עד 3 דקות), ללא צורך בשולחן גיהוץ (חוסך מקום אחסון, וכסף). במקום לגהץ בצורה מרוכזת לכל השבוע, בוחרים את פרטי הלבוש לאותו יום, מגהצים צ'יק-צ'אק ומיד לובשים.

לסיכום

לסיכום, בחירת מגהץ לביתכם או לעסק יכול לשפר את איכות החיים שלכם ושל הבגדים. מומלץ להתאים את השימושים שלכם למגהץ, לבדוק את היתרונות והחסרונות שלו, לרכוש וליהנות מגיהוץ ברמה אחרת.